logo-new

-Ανάπτυξη παιδιών-

Η σωστή ανάπτυξη των παιδιών απαιτεί σωστή διατροφή και επαρκή άσκηση.

-Κοινωνικά Δίκτυα-

http://paidiaskisidiatrofi.gr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/162579paidiki_1.jpglink
http://paidiaskisidiatrofi.gr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/320346paidiki_2.jpglink
http://paidiaskisidiatrofi.gr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/474072paidiki_3.jpglink
http://paidiaskisidiatrofi.gr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/287656paidiki_4.jpglink
Home » Συμβουλές για Εφήβους » Βάλε τη σωματική δραστηριότητα στη ζωή σου!
A+ R A-

Βάλε τη σωματική δραστηριότητα στη ζωή σου!

bikeΗ καθημερινή σωματική δραστηριότητα σε βοηθά να έχεις καλύτερη διάθεση, αντοχή και δύναμη, αλλά κυρίως μπορείς να χτίσεις ένα γερό σκελετό, να αναπτύξεις τη μυϊκή σου μάζα και να μην έχεις περιττό λίπος. Χρειάζεσαι τουλάχιστον 60 λεπτά άσκηση κάθε μέρα για να είσαι υγιής και να έχεις επιθυμητό βάρος. Επίσης έχει αποδειχθεί ότι μετά από μια ήπια άσκηση (π.χ. μετά από έναν περίπατο) η πνευματική απόδοσή σου αυξάνεται σημαντικά. Η ένταση της άσκησης έχει σημασία, αλλά δεν είναι το παν! Μπορείς εσύ να ελέγξεις την ένταση της άσκησης που κάνεις βαθμολογώντας τη δυσκολία της από το 1 έως το 10. Αν ο βαθμός που έβαλες είναι τουλάχιστον 5-6, τότε η άσκηση έχει το καλύτερο αποτέλεσμα στη φυσική κατάσταση και στην υγεία σου. Αν ο βαθμός που έβαλες είναι χαμηλότερος, πάλι κερδίζεις γιατί ακόμα και η ήπια άσκηση βελτιώνει την υγεία και είναι σημαντικό να την κάνεις. Προσπάθησε σταδιακά να ανεβάσεις την ένταση στο 5-6.

Παρ' όλα αυτά τα περισσότερα παιδιά της ηλικίας σου δεν καταφέρνουν να πετύχουν το στόχο της έντασης και της διάρκειας της άσκησης καθημερινά. Αντίθετα, κάθονται μπροστά στην τηλεόραση ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή παραπάνω από 60 συνεχόμενα λεπτά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να καταναλώνουν συχνά μεγαλύτερη ποσότητα τροφής αλλά και να χάνουν πολύτιμο χρόνο από το παιχνίδι ή/ και την παρέα με του φίλους τους.

Μην ξεχνάς ότι η καθημερινή σωματική δραστηριότητα είναι παντού!
  • Στο σχολείο
  • Στο γήπεδο
  • Στο σπίτι
  • Με φίλους
  • Στο δρόμο
  • Με την οικογένεια
  • Στο πάρκο
  • Στη θάλασσα και στο βουνό


children1
children2
children3

ΟΧΙ στον καναπέ, στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Νερό: Πολύτιμο για τη ζωή! Ύπνος ο αναγκαίος! »

Ετικέτες...

Παιδική παχυσαρκία, διατροφή, αθλητισμός, παιδί άσκηση διατροφή, υγεία, παιδί, ανάπτυξη παιδιών

Επισκεψιμότητα

Έχουμε 48 επισκέπτες συνδεδεμένους